Cara memutihkan kulit segera agar diambil kerja serta merta selepas temuduga

Kau share, Kau hado!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Seminggu dua nih Facebook dan Instagram di banjiri dengan gambar gambar hari konvokesyen kan? Tersenyum bangga mak ayah bila anak anak menerima ijazah. Yang bergelar doktor falsafah pun ramai. Tapi yang paling banyak naik di newsfeed adik adik yang tamat ijazah sarjana muda.

Alhamdulillah. Tamat dengan cemerlang dan menjadi kebanggaan mak ayah serta keluarga. Selesai pengajian maka adik adik akan memasuki fasa baru iaitu alam pekerjaan. Sebelum tuh, kena bersedia nak menghadapi temuduga. Betul tak? Temuduga nih memang momen paling mencemaskan. Perasaan bercampur baur. Tapi kalau kena cara, kalau bersedia, tak jadi masalah. Mesti lancar. Hehe.

kerja-kerajaan-2

4 orang penemuduga? Mau berpeluh sampai ke kaki kan? Hihihi

Selain persediaan mental seperti pengetahuan mengenai jawatan yang dipohon, serba sedikit tentang syarikat yang akan di sertai, penampilan diri juga tak boleh di pandang remeh. Bayangkan kalau menghadiri temuduga dengan jeans koyak, kemeja lusuh, selipar jamban? Agak agak apa reaksi si penemuduga? Nak ambil ke orang macam tuh untuk jawatan eksekutif di syarikatnya. Jangan harap lah kan?

Bezakan 2 gambar di bawah? Agak agak yang mana yang lebih menarik perhatian tanpa membuka mulut, tanpa perlu  bercakap?

bad

 

6

Pasti yang bawah kan?

Pakaian yang sesuai. Kemas. Nampak bersedia. Lebih yakin diri. Sejuk mata memandang. Memberi ‘good impression’ pada pandangan pertama. Penting tau pandangan pertama ini. Sebab dari situ kita dah boleh nampak samada orang tuh bersungguh sungguh atau jenis sambil lewa. Betul tak?

Ada juga adik adik yang runsing. Katanya saya nih tak cantik, kulit pun banyak jerawat. Dah la berjerawat. Kelabu asap pulak tuh. Banyak parut sana sini. Kalau pakai pakaian yang Rizalman reka pun belum tentu orang nak pandang sebab pertama sekali orang tengok muka. Bukan baju. Betul tak?

Hmmm betul jugak tuh, memang patut runsing pun sebab mekap mekap semua tuh cuma menutup sementara sahaja. Yang kita nak supaya kesan parut tuh semua hilang terus seterusnya perbaiki sel sel kulit dari dalam. Dah lah parut hilang, kulit makin putih dan semakin gebu. Sape yang taknak kan? Bestnya..

Jadi, kalau dah kulit makin putih sekata seluruh tubuh, parut jerawat, kesan jeragat semua hilang bertambah tambah keyakinan diri kan? Nak temuduga on the spot pun takyah fikir fikir dah. Bila bila masa saja kan? Hehehe..

Kalau nak cuba supplemen untuk kulit yang cantik, sihat, gebu, makin putih secara semulajadi, boleh cuba Set Kulit Putih Shaklee. Memang sangat bagus. Bagus sebab Kak Kep sendiri dah rasa. Melabur sikit untuk kecantikan kulit dari dalam serta untuk tampil lebih yakin semasa temuduga memang berbaloi. Tak rugi. Keyakinan diri perlu tinggi semasa menghadiri temuduga kerana kalau kita tak yakin, si penemuduga pun boleh nampak dari gaya dan raut wajah kita. Betul tak?

Jangan tunggu lagi. Melabur sikit untuk dapatkan kulit yang putih cantik gebu sampai bila bila nih. Ramai dah cuba dan berpuas hati dengan hasilnya. Ambil secara konsisten. Banyakkan minum air kosong untuk kesan optimum. Zasss.. boleh nampak perubahan dalam 2,3 minggu jek. Gerenti dapat kerja terus lah on d spot lepas temuduga. Bestnya. Kalau dapat kerja idaman tuh jangan lupa kongsi dengan Kak Kep ekk.. hehehe..

Boleh hubungi Kak Kep di Whatsapp/Telegram di +974 3301 4039 (Qatar) atau +6012 420 7544 (Pn Linda) untuk dapatkan

Set Kulit Putih Shaklee

vita-e-complex vita-c-plus esp-soy-protein

JK Niaga Beli Sekarang

Hubungi kami segera

Whatsapp/SMS/Call

011 2526 6427 @ 012 420 7544

Telegram / Whatsapp

+974 3301 4039

PM di Facebook : Hasliana Md Saad / CaptVitamin

Like page : CaptVitamin

Email : hasliana.mdsaad@gmail.com

Website : www.captvitamin.com

* DISCLAIMER : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge