‘Pembantu rumah’ yang takkan memberi masalah kepada anda.

Kau share, Kau hado!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Macam best jek kan kalau dapat ‘pembantu rumah’ yang macam nih. Tak banyak songeh. 

Tak tau melawan cakap kita. 

Dah tuh kalau ‘buat kerja’ mencuci berkilat licin tanpa kesan kotor langsung.

Memang best betul.

Dan yang penting tak perlu bayar agen berbelas ribu. Tak sampai RM 50 pun dah boleh dapat ‘pembantu rumah’ nih.

Hihi. Mesti tertanya tanya kan pembantu apa macam nih.

Haaaa ini lah dia ‘pembantu rumah’ saya sekarang. Memang puas hati sangat. Tip top.

 

Basic H Shaklee Pencuci Organik hanya dari Shaklee. 

Sorry ekk.. sebab tertipu. Hihi. Ini ‘pembantu rumah’ saya buat masa sekarang. Memang sangat best.


Basic H Shaklee merupakan pencuci organik selamat yang tidak bertoksik,  tanpa gas beracun, tanpa bahan kimia berbahaya, tanpa bahan pewangi dan klorin serta mempunyai PH yang seimbang.

Antara kegunaan Basic H ialah :

 Basic H Shaklee Sebagai Pencuci
  • Mencuci peralatan memasak, dinding, tandas,lantai
  • Menghilangkan kesan gris dan minyak
  • Mencuci dan merendam baju bayi (tidak berbau walaupun direndam sehingga 5 hari!)

Basic H Shaklee Untuk Kegunaan Rumah
  • Membersihkan sisa racun daripada sayuran dan buah-buahan
  • Menghilangkan bau busuk ikan semudah hanya dengan spray ke tong sampah sahaja
  • Membersihkan kesan getah/gula-gula getah

Untuk kerja kerja membersihkan dapur lantai bilik air dan sebagainya. Cuma perlu titis kan 1/4 sudu dalam botol penyembur dan tambah air sehingga penuh. Lepas tuh terus boleh guna. Untuk dapur yang berkilat. Saya cuma spray dan biarkan selama 10 minit. Lepas tu, dah tak perlu nak tambah otot lengan untuk sental. Cuma bilas dan lap kering kering. Wallahhh bersinar sinar.

Sama jugak untuk mop lantai dan sebagainya. Kalau yang ada anak kecil sedang aktif merangkak dalam rumah. Memang WAJIB guna Basic H nih. 

  • Tanpa toksin
  • Tanpa bahan kimia
  • Selamat 
  • Semulajadi

Nak sembur sembur depan muka anak pun tak perlu risau sebab organic dan tidak merbahaya.

WAJIB ada 1 botol di rumah. 
SMS/Whatsapp : BASIC H ke +6011 252 66 427 SEKARANG!! Basic H perlu ada di rumah anda paling lewat 4 hari dari sekarang. Bertindak segera.
 

Hubungi kami segera

Whatsapp//SMS/Call (Doha) +974 33014039
WhatsApp/SMS (Malaysia & Doha)+6 011 2526 6427
PM di Facebook : Hasliana Md Saad / CaptVitamin
Like page : CaptVitamin
Email : admin@captvitamin.com
Website : www.captvitamin.com
  
* DISCLAIMER : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge