Set Kulit Cantik Shaklee : Atasi masalah kulit kusam tak bermaya

Kau share, Kau hado!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jeles tengok kulit Erra Fazira, Emma Maembong, Dato’ Siti, Hanis Zalikha? Dalam hati sure cakap, diorang artis. Budget ribu ribu sebulan untuk dapat kulit macam tuh. Kita mana nak korek ribu ribu nak dapat kulit macam tuh.

Jangan risau adik adik. Tak perlu ribu ribu nak dapatkan kulit macam tuh. Janji tau cara, jaga makan dan ambil supplemen yang betul. Tapi untuk dapatkan kulit gebu bersih cantik tulus mulus nih bukan boleh dalam masa sebulan dua bulan. Kena amalkan regim kecantikan kulit nih secara konsisten. Baru nampak hasilnya.

Kebanyakan kita tidak tahu bahawa sel kulit kita akan mati setiap 21 hari. Bermaksud setiap 21 hari, sel kulit kita akan diperbaharui dan sel yang baru tuh dia akan follow sel yang telah mati. Jadi boleh fikir logik kan? Kalau sel yang mati tuh tak sihat maka sel yang di perbaharui pun macam tuh jugak. Kalau sel sihat maka yang baru pun bersih, tulus, mulus, gebu dan anjal. Bagaimana nak dapat kan sel yang sihat? Sel nih perlu diperbaiki dari dalam, setakat sapu masker dan buat facial yang tuh hanya untuk kulit wajah sahaja. Kalau di beri pilihan Kak Kep, Kak kep taknak muka jek putih bersih kemain tapi tangan hitam.. Tu diaaa.. bukan orang memuji, lagi orang mengata.. Hihihihi..

Untuk kesihatan kulit seluruh tubuh kita tak boleh tinggalkan 3 supplemen penting nih iaitu :

Vitamin E

  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang bertindak merosakkan sel sel sihat.
  • Selenium yang terdapat dalam Vitamin E berfungsi sebagai antioksidan untuk melawan radikal bebas.

vita-e-grape-seed-extract

Vitamin C

  • Mencerahkan kulit
  • Sebagai antioksidan yang kuat untuk melindungi kulit dari pencemaran udara dan sebagainya
  • Merangsang peningkatan produksi dan pembentukan kolagen kulit yang akan menjaga kekenyalan, keanjalan dan kehalusan kulit.
  • Membantu mencerahkan kulit.

Vit C Shaklee

Protein

  • Sangat penting untuk pembentukan kolagen kulit.
  • Mempercepatkan proses pemulihan pada kulit dan mencerahkan kulit.
  • Melindungi sel sel dari kerosakan.
  • Mengecilkan pori pori muka.
  • Antioksida, bertindak menggantikan sel sel baru.

ESP-Shaklee-beri-tenaga-bulan-puasa

Gabungan ketiga tiga supplemen ini juga dapat memudarkan parut jerawat, parut akibat kemalangan, strecth mark selepas bersalin serta membantu menyelesaikan masalah jeragat. Yang pasti ketiga tiga supplemen ini adalah mampu milik dan tahan 2-6 bulan. Sangat berbaloi. Sangat menjimatkan.

Pastikan konsisten pengambilannya untuk hasil yang mantap. Pembelian dengan CaptVitamin di sertakan dengan jadual cara makan serta konsultasi yang berterusan.

KLIK SINI untuk pembelian Set Kulit Cantik anda. Rugi kalau tak cuba hari ini.

butang-beli-02

Kalau tak nak beli terus tapi nak sembang sembang dengan Kak Kep dulu, sangat sangat di alu alu kan untuk Whatsapp ke

011 2526 6427 atau 012 420 7544.

TAHUKAH ANDA? Dengan menjadi ahli Shaklee anda dapat berjimat 15-25% untuk setiap pembelian produk Shaklee. Ketahui cara menjadi ahli Shaklee DI SINI.

photo 3

Hubungi kami segera

Whatsapp/SMS/Call

011 2526 6427 @ 012 420 7544

PM di Facebook : Hasliana Md Saad / CaptVitamin

Like page : CaptVitamin

Email : hasliana.mdsaad@gmail.com

Website : www.captvitamin.com

* DISCLAIMER : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge